Kauden 2012-2013 palkitut

10.5.2013

HoTassa riitti palkittuja. Kuvassa puheenjohtaja Saara Ruti (takana vas.), Ella Eloranta, Jari Seger, Olli Eloranta, Eija Taskinen, Iida Mäki, Markku Pakkala ja Johanna Kekki. Myös C-tytöt, lentiskerholaiset ja naperojumppalaiset pääsivät kuvaan.

Eija Taskinen palkittiin Hongiston Tarmon vuoden parhaana naislentopalloilijana. Parhaan miehen palkinnon sai vasta 15-vuotias Olli Eloranta. Vuoden paras juniori on 16-vuotias Ella Eloranta.

– Seuramme parhaaksi junioriksi toistamiseen valittu, kesäkuussa 17 vuotta täyttävä Ella Eloranta on ikäluokkansa kärkeä, kertoi HoTan puheenjohtaja Saara Ruti.

HoTan kauden päättäjäisissä juhli 70 jäsentä.

– Erityisen mukavaa oli, että paikalla oli paljon naperojumppalaisia ja lentiskerholaisia.

Ella Eloranta pelasi sekä HoTan naisissa että A-tytöissä. Hän oli voittamassa aluemestaruuden Espoon Lentiksen B-tytöissä. Eloranta kävi jo viime kesänä salolaisen liigajoukkue LP Viestin kesätreeneissä ja käy myös tänä kesänä.

– Kasvattajaseurasssa voi kehittyä hyväksi pelaajaksi, sanoi kolmatta kautta HoTan puheenjohtajana oleva Ruti.

Puheenjohtaja Saara Ruti– Pieni porukkamme tekee iloisesti pitkäjänteisesti työtä, ja tuloksia syntyy pikku hiljaa. On mahtavaa olla tiimissä mukana.

HoTan jäsenmäärä on muutamassa vuodessa noussut yli 40 jäsenellä. Lohjan suurimmalla lentopallovaikuttajalla on nyt 140 jäsentä.

–  Lentopallon suosio laski muutama vuosi sitten koko Etelä-Suomessa. Nyt meillä on paljon lentiskerholaisia ja voimme kasata uusia joukkueita syksyksi, Ruti sanoi.

HoTa kaavailee uusia joukkueita F-, E- ja D-junioreihin.

– Tavoitteena on muutamassa vuodessa saada ainakin yksi tyttöjoukkue jokaiseen juniorisarjaan. Poikia kaipaamme lisää.

Seuralla oli päättyneellä kaudella C-tytöt, A-tytöt, naiset, miehet, ja 45-vuotiaat naiset. SM-sarjaa pelanneissa A-tytöissä oli 6 pelaajaa HoTasta ja kolme Vihdin Lentopallosta. Naiset pelasivat vuoden tauon jälkeen kakkossarjaa ja selvisivät ylempään jatkosarjaan. Miesten joukkue pelasi nelosessa noususarjaa.

HoTan 45–vuotiaat naiset sijoittuivat viidenneksi SM-lopputurnauksessa. Naisten kakkosjoukkue oli neljäs Etelä-Suomen Viking Line Cupissa. Tarmolla on myös aktiivinen kuntojaosto.

Tarmon juniorijoukkueet osallistuvat 6. kesäkuuta perinteisesti maailman suurimpaan kolmipäiväiseen lasten ja nuorten lentopalloturnaukseen, Power Cuppiin. Se pelataan tänä vuonna Mikkelissä. Sinne on ilmoittautunut 831 joukkuetta.

HoTan vuoden palkitut:

Paras juniori: Ella Eloranta A-tytöt 2-sarja.

Naislentopalloilija: Eija Taskinen kakkossarja.

Mieslentopalloilija: Olli Eloranta.

C-tyttö: Iida Mäki.

A-tyttö: Hennariikka Hyytiäinen.

Tsemppari: Jari Seger / kuntolentis.

Toimitsija: Johanna Kekki / kuntojaosto.

Tuomari: Markku Pakkala.

Kiitos-palkinnot: Kalle Pohjolainen ja Markku Pakkala.

Kannustusmitalit: naperojumppalaiset ja lentiskerholaiset.

(Alkuperäinen juttu: Länsi-Uusimaa)

*******************************************************************************

Koko perheen kauden päättäjäiset Immulan työväentalolla
lauantaina 18.5. klo 14 alkaen.

Juhlassa muistellaan kautta 2012-2013 ja palkitaan kauden menestyjiä.
Kahvitarjoilu!

Tervetuloa! :)