Viking Line Cupin osakilpailu Sporttikeskus Tennarissa la 25.10.2014

13.10.2014

Jättiturnaus, 30 ilmoittautunutta joukkuetta.

Tästä cup-tilasto turnauksen jälkeen.

Turnausvastaava Kallen juttu Viikkarin sivuilla.

Länsi-Uusimaan juttu Viking Line Cupista.

*************************************************************************

Pelejä pelataan koko päivä klo 8-20 jakamalla sarjat aamu- ja iltapäiville pelattaviksi. Käytössä on lukiosali ja palloiluhalli.

Sarjoina Naiset Kilpa, Naiset Harraste, Seka ja Miehet Kilpa.

Hongiston Tarmolta mukana naisten kilpasarjassa viime kaudella pronssia saavuttanut naisten edustusjoukkue sekä naisten harrastesarjaan osallistuu loistavasti tämän kauden B-junnujen sarjapelit aloittanut B-tyttöjen joukkue.

Otteluohjelma sivun alareunassa liitetiedostona.

Tuttuun tapaan turnaukseen vapaa pääsy ja paikalla myös vpj Kirsin loihtima mieletön buffetti. Tervetuloa!

www.vikinglinecup.net

SÄÄNNÖT:

Naisten ja miesten sarja:
6 joukkuetta pelaa yksinkertaisen sarjan.
Sijoituksen ratkaisee ensisijaisesti voitetut erät, sitten eräpisteiden erotus, seuraavaksi keskinäinen ottelu, keskinäinen ottelu ja lopuksi arpa. Ottelut pelataan kaksieräisinä 18 pisteeseen, joka on myös pistekatto, ei kahden pisteen eroa. Kussakin erässä on joukkueilla käytettävissä 1 aikalisä.

Naisten harrastesarja:
10 joukkuetta pelaa 5 joukkueen lohkoissa alkusarjan, jonka jälkeen lohkojen 1., 2., 3., 4. ja 5. pelaavat sijoitusottelut.
Alkusarjan sijoituksen ratkaisee ensisijaisesti voitetut erät, sitten eräpisteiden erotus, seuraavaksi keskinäinen ottelu, keskinäinen ottelu ja lopuksi arpa. Alkusarjan ottelut pelataan kaksieräisinä 18 pisteeseen, joka on myös pistekatto, ei kahden pisteen eroa. Sijoitusottelut pelataan kaksieräisinä 18 pisteeseen ja mikäli erät ja pisteetkin ovat tasan, pelataan 3. erä 5 pisteeseen, ei kahden eroa. Kussakin erässä on joukkueilla käytettävissä 1 aikalisä.

Sekasarja:
8 joukkuetta pelaa 4 joukkueen lohkoissa alkusarjan, jonka jälkeen lohkojen 1. ja 2. pelaavat ristikkäin ”välierät” ja näiden voittajat sijoista 1-2 ja häviäjät sijoista 3-4. Lohkojen 3. pelaavat sijoista 5-6 ja 4. sijoista 7-8.

Liitteet