HoTa 3-sarjajoukkue voitti sarjakärki Bluesin Pusulassa!

10.11.2015

Roosa hyökkää ja Jenni varmistaa, Liisa, Noora ja Inka seuraavat
Jenni nostaa - Liisa lähdössä pateriin, Roosa seuraa ja Inka kiertää 1-paikan hyökkäykseen

Hongiston Tarmon B-tytöistä koostettu nuori joukkue voitti isänpäivän kotipelissään Pusulan koululla Järvenpään Blues Volleyn 3-1 (25-14, 18-25, 25-23, 25-19). Blues ei ollut siihen mennessä hävinnyt sarjassa vielä erääkään. Voitto tuli hyvän joukkuepelin myötä; puolustuspaikat toimivat hyvin Bluesin hyökkäyksiin ja kovilla syötöillä saatiin pelattua vieraiden nopeata keskihyökkäystä ulos. Yhdessäkään erässä ei tällä kertaa tullut joukkueelle niin tuttuja usean pisteen notkahduksia vaan parin, kolmen virheen jälkeen saatiin jälleen aina syöttö itselle. Vastustaja teki pelissä lukuisia syöttövirheitä, tosin tuli niitä kotijoukkueeltakin. HoTan keskipelaajat ja passari eivät aivan löytäneet toisiaan tässä pelissä eli parantamisen varaakin vielä jäi. Hyökkäysvirheitä tehtiin edellistä 3-2 tappiota Korson Vedon N4 –joukkuetta vastaan nähden huomattavasti vähemmän. Joukkueessa pelasivat sunnuntaina Janna, Julia, Inka, Jenni, Noora, Iida, Liisa, Roosa ja Tuula. Tytöt haluavat vielä kiittää runsaslukuista yleisöä kannustuksesta.

Seuraava kotipeli on heti ensi sunnuntaina 15.11 Pusulan Koululla klo 18.30. Silloin vastaan asettuu sarjakolmonen, Tapanilan Erä N2.