VIKING LINE CUP LA 8.10.2016

VIKING LINE CUP 8.10.2016 LOHJALLA KELLO 9.00 - SPORTTIKESKUS TENNARISSA Rantapuisto 45 (ent. Karstuntie 27), 08100 LOHJA

TERVETULOA. PAIKALLA ON BUFFETTI.

Otteluohjelma tulostettavissa sivun alareunassa.

Aamulla saliin pääsee klo 8.15. Toivottavasti joukkueet tulevat paikalle hyvissä ajoin ennen ohjelmaan merkittyä alkamisaikaa, että päästään aloittamaan heti ja pysytään aikataulussa. Joukkueilla on tuomarivelvollisuus ohjelmaan merkityn.

Järjestäjän toimesta koitetaan hoitaa joitakin tuomarivuoroja. Pöytäkirjat ovat kenttäkohtaiset, eli samassa pöytäkirjassa on kaikki kentällä pelattavat ottelut. Tuomarin tai kirjurin tulee täyttää pöytäkirja.

Sekasarja kentät 1-3 (kello 9.00-13.30)
8 joukkuetta pelaa 4 joukkueen lohkoissa yksinkertaisen alkusarjan, jonka jälkeen lohkojen 1. ja 2. pelaavat ristikkäin ”välierät” ja näiden voittajat sijoista 1-2 ja häviäjät sijoista 3-4. Lohkojen 3. pelaavat sijoista 5-6 ja 4. sijoista 7-8. Sijoitukset ratkaisee ensisijaisesti voitetut erät, sitten eräpisteiden erotus, seuraavaksi tehdyt pisteet, sitten keskinäinen ottelu ja lopuksi arpa. Ottelut pelataan kaksieräisinä 21 pisteeseen, joka on myös pistekatto, ei kahden pisteen eroa. Välierissä ja sijaotteluissa pelataan 3. erä 5 pisteeseen (katto, ei kahden eroa), mikäli erät ja myös erien pisteet ovat tasan. Kussakin erässä on joukkueilla käytettävissä 1 aikalisä.

Naisten kilpa ja harraste kentät 4-6 (kilpa kello 9.00-13.30 ja harraste 13.30-19.30)
9 joukkuetta pelaa 3 joukkueen lohkoissa yksinkertaisen alkusarjan. Sijoitusottelut pelataan 3 joukkueen lohkoissa yksinkertaisena sarjana. Alkulohkojen 1. pelaavat sijoista 1-3, 2. sijoista 4-6 ja 3. sijoista 7-9. Sijoitukset ratkaisee ensisijaisesti voitetut erät, sitten eräpisteiden erotus, seuraavaksi keskinäinen ottelu, keskinäinen ottelu ja lopuksi arpa. Ottelut pelataan kaksieräisinä 21 pisteeseen, joka on myös pistekatto, ei kahden pisteen eroa. Kussakin erässä on joukkueilla käytettävissä 1 aikalisä.

Miesten kilpa kentät 1-3 ja 4-5 (kello 13.30-18.45)
7 joukkuetta pelaa kahdessa lohkossa (3 ja 4 joukkuetta) yksinkertaisen alkusarja , jonka jälkeen lohkojen 1. ja 2. pelaavat ristikkäin ”välierät”, joista voittajat loppuotteluun ja hävineet otteluun sijoista 3-4. Lohkojen 3. ja 4. pelaavat yksinkertaisen sarjan sijoista 5-7. Alkulohkon a keskinäinen ottelu jää voimaan. Ottelut pelataan kaksieräisinä 21 pisteeseen, joka on myös pistekatto, ei kahden pisteen eroa. Välierissä ja sijaotteluissa (ei sijoista 5-7) pelataan 3. erä 5 pisteeseen (katto, ei kahden eroa), mikäli erät ja myös erien pisteet ovat tasan.

Palkinnot arvotaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Muistakaa toimittaa pelaajaluettelo järjestäjälle mieluiten paperilla paikan päälle.

Turnausvastaava: Kalle Pohjolainen, 050-3291059, kalle.pohjolainen@oph.fi

Seka
a: Huvitus (huvi) Ihan Pihalla (ihanp) Interstellar (inter) JAM (jam)
b: IT-WA (itwa) Sekalainen Sakki (seka) S.O.S (sos) TIKU (tiku)